Spider-Man: Miles Morales’in ray tracing yansımaları iyileştirildi
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, piyasaya sürüldükten yaklaşık sekiz ay sonra, PlayStation 5’teki performansını artıran yeni bir günceleme aldı. Oyuna gelen yeni yama, ray tracing (ışın izleme) grafik modlarından birinde iyileştirme sağladı.
Spider-Man: Miles Morales’in 1.10 sürümü, oyunun Performance RT modunda ray tracing’in yansıma etkisinin daha iyi görünmesini amaçlıyor. Ray tracing modunda hangi iyileştirmelerin yapıldığı açıklanmadı, ancak oyunu Performance RT modunda oynayanlar daha iyi bir görsel deneyime sahip olacak. Ayrıca güncelleme ile birlikte kararlılık iyileştirmeleri ve yayalarda motion blur düzeltmeleri yapıldı.
Spider-Man: Miles Morales, Performance RT modunda ray tracing ile 60 FPS oynanabiliyor
Performance RT modu, Spider-Man: Miles Morales’e geçtiğimiz Aralık ayında eklendi. Öncesinde oyunculara performans ve kalite olmak üzere yalnızca iki grafik seçeneği sunuluyordu. Performans modu, oyunun ışın izleme olmadan 60 FPS’de çalışmasını sağlarken; kalite modu, oyuna ray tracing uygulayıp kare hızını 30 FPS ile sınırlıyor. Performance RT ise ray tracing ve görüntü kalitesinden kısarak oyunun 60 FPS’de çalışmasını sağlıyor.
Spider-Man: Miles Morales için görsel güncellemeler ilk defa yapılmadı. Oyunun son güncellemesi, yeni Advanced Tech Suit ve belirli kostümler için gerçekçi kas deformasyonu özelliğini içeriyordu. Bir diğer önemli PlayStation 5 oyunu olan Ratchet & Clank: Rift Apart da yakın zamanda görsel bir güncelleme aldı ve oyunun Fidelity grafik modunda oynandığında kare hızını saniyede 40 kareye çıkaran 120 Hz Görüntüleme Modu eklendi.
Spider-Man: Miles Morales’i Performance RT modunda oynamasanız bile oyunda bazı ek iyileştirmeler de yapıldı. Oyunun 1.10 yaması, kare hızının kararlılığını yükselten düzeltmeler ve performans iyileştirmeleri içeriyor.