Metal Gear Solid Delta’nın zorluk seviyesi kamera açısına göre değişecek
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater’ın zorluğu, oyunun yeni üçüncü şahıs kamera açısına veya eski sabit perspektife bağlı olarak değişecek.
Oyunda Legacy Style, yukarıdan aşağıya bir görünüm ve geleneksel kontrollerle orijinal oyunu taklit ederken; New Style, modernleştirilmiş kontrollerle üçüncü şahıs bakış açısına geçecek.
İlk olarak PS2’de yayınlanan Metal Gear Solid Delta’nın modern kamera açısı yeni stilde, serinin en son oyunu Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain’e benzeyecek.
Metal Gear Solid Delta kamerayı oyun içinde değiştirmeye izin vermeyecek
Famitsu‘ya konuşan yaratıcı yapımcı Yuji Korekado’ya göre (VGC aracılığıyla), başlangıçta iki kamera açısı arasında geçiş yapmayı serbest hale getirmeyi planladılar ancak daha sonra vazgeçtiler:
Çünkü zorluk seviyesi seçilen açıya bağlı olarak büyük ölçüde değiştiğini fark etti. Yeni Stil’de daha geniş bir görüş alanı var ve Snake’in hareket halindeyken ateş etmesine olanak tanıyor.
Hâl böyle olunca oyunu oynamak çok daha kolay hale geliyordu. Bu nedenle, Konami her birinin zorluğunu ayrı ayrı ayarladığından, iki oyun stili birbirinden farklı olacak.
Diğer yeni eklemeler arasında orijinalin kerotan kurbağalarının yanında gizli koleksiyon öğeleri ve gililik kolaylığı kolaylığı için hızlı kamuflaj işlevi yer alıyor.
Ayrıca MGS 3’ün remake sürümü ayrıca orijinal oyunun görünümünü deneyimlemek isteyenler için nostaljik bir filtre de içerecek. Yenilikler belli oldukça sizlerle paylaşacağız.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, PS5, Xbox Series X|S ve PC için piyasaya sürülecek. Çıkış tarihi henüz belli değil ancak ikinci fragmanı buradan izleyebilirsiniz.