BioShock 4 geliştiricisi Cloud Chamber çalışmalarını hızlandırıyor
BioShock hayranları uzun bir sessizliğin ardından bir sonraki oyuna dair güncelleme aldı. Geliştirici Cloud Chamber, BioShock 4 çalışmalarını hızlandırıyor.
2K, serinin yeni oyunu için 2019 yılında kurduğu Cloud Chamber’ı görevlendirmişti. Stüdyo yakın zamanda verdiği iş ilanlarına göre sonunda çalışmalara hız kazandırıyor.
Geliştirici birden fazla alanda çok sayıda iş ilanı açtı. Kıdemli sinematik tasarımcısı Jeff Spoonhower, LinkedIn‘de yaptığı paylaşımda ilanların özellikle BioShock ekibi için olduğunu belirtti:
“2K Cloud Chamber’daki BioShock ekibi hız kazanıyor! Sanat, animasyon, mühendislik, tasarım, anlatı ve prodüksiyon gibi çeşitli disiplinlerde açık birçok pozisyonumuz var. Gerçekten harika bir proje üzerinde çalışıyoruz ve stüdyomuz uzaktan çalışmaya uygun.”
BioShock 4 henüz yolun başında gibi görünüyor
Stüdyoda kıdemli yazar, baş yapımcı ve yapımcı gibi kritik rollerin de aralarında bulunduğu 30’dan fazla iş fırsatı var. Görünüşe göre BioShock 4 henüz geliştirme sürecinin erken aşamalarında.
İş ilanları, yeni oyun konusunda endişelenenler için harika bir haber olsa da, boş pozisyonların sayısı ve roller oyunun gelecek nesle kadar anca yetişebileceğine işaret ediyor. Yine de gelişmeleri takip edeceğiz.
Önceki raporlara göre Unreal Engine 5 ile geliştirilen ve BioShock Isolation olarak adlandırılan oyun, 1960’larda Borealis adlı kurgusal bir Antarktika şehrinde geçecek.
Yayıncı 2K, yeni oyun için çalışmaların başladığını Aralık 2019’da duyurmuş ve çalışmaların takip eden birkaç yıl boyunca süreceğini duyurmuştu. Anlaşılan planlar tutmadı…
Bu arada Netflix, 2K ve Take-Two Interactive ile birlikte BioShock filmi üzerinde çalıştığını duyurmuştu. Canlı aksiyon filmi için de henüz bir tanıtım gelmedi.